Kim Chanthal

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Kim - 21 september 2012 23:30

Även fast Olles dator är väldigt ny och även fast han bara har haft den i ca två dagar, så vore ibland ganska nice om datorn gick från bild ett, till bild två.

Av Kim - 21 september 2012 13:04

Tjena!


Som man ser på rubriken så fick jag jobbet som jag pratade om för några dagar sedan. Idag är alltså min första dag. På förmiddagen fick vi som börjar jobba idag en liten "utbildning" i hur allt fungerar osv. Just nu sitter jag och har lunch rast så jag tänkte att nu har jag ju ändå tid att uppdatera.

Snart så ska jag börja ringa runt och försöka boka möten. Första samtalet känns som att det kommer gå ganska dåligt, men Stefan och Fredrik som jobbar här har sagt att det än väldigt vanligt den första dagen och att andra samtalet kommer gå mycket bättre.

Jag har bara varit här en halv dag men det känns som att jag kommer trivas ganska bra, nu får vi ju se hur bra det går i eftermiddag och nästa vecka men just nu så känns det ganska bra. Något som är lite små jobbigt, eller kanske inte jobbigt men, aa, ni fattar, är att jag är ensam tjej hos dom som började jobba idag. Det är absolut inte så att jag tycker att det är jobbigt att vara ensam tjej, det är jag snarare van vid eftersom som att majoriteten av mina vänner är killar, men dom här har hittills bara pratat om fotboll och hockey... Jag som inte är intresserad av sport alls tycker ju att det är skit tråkigt att lyssnar på, men men... Vi känner ju inte varandra så super bra ännu så det blir väl bättre. Just nu är jag bara glad över att jag äntligen har fått ett jobb, får bara hoppas att det kommer gå bra att boka möten.


Kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena! Jag är en tjej på 19 år som älskar att lyssna på musik, kolla på film och umgås med vännerna och pojkvännen.
Här kommer jag skriva om mitt vardagliga liv. Vill du veta något särskillt är det bara att skriva till mig. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards