Kim Chanthal

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Kim - 14 november 2012 12:36

Tjaba tjena people!


Olle har idrottsdag idag, därför ringde väckar klockan 06.15 och eftersom jag är världens bästa flickvän så gick jag också upp och höll honom sällskap och så hjälpte jag honom bestämma vad han skulle packa ner som matsäck. När Olle hade stuckit så kunde jag självklart inte somna om, så jag har sedan 07.10, ungefär, suttit och tittat på smink videor, plattat håret, sminkat mig, tagit ego bilder, etc. och nu kan jag inte komma på något mer att göra. Därför sitter jag här och är så jävla uttråkad...

Jo, jag vet, det finns faktiskt människor som går upp runt den tiden eller tidigare varje dag och jag borde inte gnälla, men det är ju inte det som är problemet. Det gick faktiskt väldigt bra att komma upp, jag var skit pigg, men nu är det ju så att jag har hunnit göra det mesta som går att göra och hade jag sovit längre så hade jag fortfarande haft något att göra vid det här laget, om ni förstår vad jag menar. 


Jaja, här kommer den enda ego bilden som blev bra.

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena! Jag är en tjej på 19 år som älskar att lyssna på musik, kolla på film och umgås med vännerna och pojkvännen.
Här kommer jag skriva om mitt vardagliga liv. Vill du veta något särskillt är det bara att skriva till mig. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards